Home now

Hej folket kan jag ju börja med att skriva haha!
Tidigt igår kom jag hem, efter att ha varit vaken mååånga timmar. Kunde inte sova något på flyget heller..
Åkte till Råbert ganska omgående, självklart!
Emma kom också dit, vi red en stund på banan och gick sedan in i ridhuset för att det började blåsa kallt haha!
Oh världens finaste ponny!
Alice, Fanny, Mimmi och Cassandra.. NI HAR GJORT ETT JÄTTEBRA JOBB MED HONOM! JÄÄÄTTEEEE TACK!
Gud vad fin han är nu. Nu ska vi jobba massor mer så nacken kan bli lite större, men snacka om skillnad!
När jag åkte var han fortfarande smal och omuskald efter koliken, men nu har han kunnat äta upp sig eftersom det finns massor med gräs i hagen och jätte duktigt tjejer som jobbat med honom. Är jätteglad!!
(Ny kamera har jag också, skriver i ett annat inlägg ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0