RÅBERT

Jag och Mimmi vaknade vid halv 1 och drog till Söderköping med hennes moppe :3 Vi gjorde typ ingenting, vi gick och åt och hade det allmänt trevligt. Vi var hemma vid 6 igen. Precis när vi skulle åka till stallet så började det att ös regna, nooooo. Så vi fick åka vid 7 istället.. Självklart så var ponnibusen genom sur så han fick stå och torka ett tag. 
 
Mimmi och Emma ställde upp en bana till oss. Sjukt länge sedan vi hoppa, kände att det var dags att hoppa lite igen ;) Banan var inget speciellt utan lite bågar, långsida och kombination. Började att hoppa långsidan, vilket gick bra! Han kändes på och ville komma till hindren snabbt. Hann dock inte ta tillbaka honom först så han kom lite nära på hindren men när jag tog tillbaka honom längre innan hindret kom han bra in och hoppade mycket bättre. 
 
Tog kombinationen efter och det var klockrent. Behövde inte göra så mycket utan han skötte allt själv. Behövde bara sitta och hålla om innan och emellan kombinationen. Vi höjde upp till 1.10cm och det spela ingen roll om det var 80 eller 1.10 för han tog det lika lätt. Kom bra in och hoppa som tusan ut, känner att hans självförtroende ligger på topp även mitt just nu! Avslutade med en bana på 1m och b hindret i kombinationen som var 1.10cm. Det rullade bara på, behövde inte göra så mycket för han kom rätt in av sig självt. 
 
Vill ut och tävla nu och vill att det ska kännas så lätt som det gjorde idag. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du köpt en ny hjälm? :)

2012-06-24 @ 12:46:27
Postat av: idaa

Åh så fina :D Men har du köpt en ny hjälm? As snygg var den iaf :D

Svar: Taack! Nej jag har inte köpt ny hjälm, min hjälm låg hemma så jag lånade en kompis i stallets hjälm! ^^
Julide Yoldas

2012-06-25 @ 12:26:05
URL: http://iidaakarlssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0