Regn

Skit! Skulle blivit fotad idag, alltså utan häst.. Men det skiter väl sig eftersom det spöregnar :(
Usch, tråkigt!
Åker iallafall ut till stallet i eftefmiddag eller nåt, får väl rida i ridhuset, tar med kameran så får min kusin fota.. Blir säkert bra, med nya kameran också! (Nikon D5100!!!) Älskar nya kameran, börjar lära mig mer och mer på den nu, fantastiska bilder!
Vet inte vad jag ska blogga om, så fantasilös! Kommer säkert på något. Kan ju meddela er att jag inte kommer kunna shoppa på ett par månader, ligger lite back ;) Men jag lägger upp saker jag köpt lite då och då istället.. Tror det blir roligare än att slänga upp allt på samma gång ^^
Hörs senare homies!
Bilder som är tagna med nya kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0