USA

När jag kommer hem om typ 5 dagar, kommer jag börja blogga här igen. Eller jag hoppas att jag gör det! Värsta suget på det iallafall. Vill fota massa fina bilder , kommer nog ha bloggen som lite blandat, men blir väl mest häst eftersom ja, min fritid är mest... Häst ;)
Vi får väl se, hoppas suget håller i sig! Fixar med en ny header och lite sånt också då isånnafall :)
Har även shoppat lite hästsaker här i USA som ni kan få se när jag kommer hem, min älskade ponny blir nog små glad ^^ SAKNAR HONOM SJUKT MYCKET OCKSÅ.
En söt bild på Mimmi och Råbert :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaaaaa!!:D Älskar din blogg, och älskar att följa dig och Robert, han är så himla söt!!:D

Svar: Taaaack! :D
Julide Yoldas

2012-06-09 @ 10:39:37
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0