Söta ni är!

Så jaha, ni vill alltså att jag ska börja igen hihi!
Jag ska göra mitt bästa och skärpa mig, men jag behöver motivation, ni får vara flitiga att slänga in en kommentar och säga till vad ni vill läsa om eller se bilder på.
Det tycker jag vi kan deala om!
Jag har iallafall jättefina hoppelihopp bilder från igår som Frida var så snäll och fotade, sjukt segt internet så det går inte att ladda upp alla, kan försöka slänga in nån så fort jag skrivit klart detta inlägg haha!
Men allt funkar bra, allt flyter på. Hoppningen kändes sjukligt bra igår helt underbart när allt bara stämmer!
Hoppade några språng på terrängfältet idag bara för skojjskull och det är verkligen toppenkul att han hoppar sjukt bra med ryggen och allt bara stämmer, rätt in hela tiden!
Och gud vad många gånger jag har skrivit "sjukt" nu, räkna! Haha nevars jag är bara trött!
Ni är bäst mina fina läsare!
Haha vafan Råbert, kunde väl ha lyft på benen lite? Haha han rev iallafall inte, söt ponnyn!
OCH JAG FICK UPP 2 BILDER, WWOOOOHOOOO!

Kommentarer
Postat av: josefin

Är du på aw nu?

2012-03-23 @ 14:57:23
URL: http://sandbytjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0