It's like everything I love is slipping away.

Hello, sitter just nu i soffan med datorn i knät och lyssnar på världens bästa A Day To Remember och dricker Chai latte och med en bit tårta i magen, har firat pappa eftersom det är Farsdag idag.. Mysigt.
 
Annars är jag jättetrött, seg i huvudet och i kroppen. Hoppas jag piggnar till imorgon och att jag går och lägger mig tidigt ikväll, brukar aldrig bli som man planerat iallafall men man kan ju ändå hoppas haha.
 
Fick ett högtalarsystem av papi som jag ska sätta upp imorgon hemma hos mamma, måste bara städa undan på det lilla skrivbordet jag har som just nu är översvämmat med kläder och annat skit haha, men det ska jag fixa, ska ju lyssna på hög musik liksom, då kan man faktiskt städa lite!
 
Jag gillar att bädda, syns det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0