But no one said love's not for taking chances.

Hejsanhoppsan!
Kom nyss hem efter en ganska galen dag. Började med att jobba lite, haha fett kul hade vi.. Gör ont att skratta så mycket som jag gjorde idag haha!
Träffade sen Marcus och Simon och vi gick omkring typ överallt och var allmänt flumma, vilket jag är ganska bra på.
Nej men vi hade mycket trevligt måste jag säga!
 
Mamma kom och hämtade mig vid halv 5 och vi åkte direkt till the horse, han fick gå ett markarbetspass idag, glad och pigg.. Men det var bara roligt haha!
Efter stallet åkte vi hem och hämtade min bror och hans flickvän för att sedan åka vidare till kyrkogården, hälsa på mormor och gammelmormor.. Usch vad jag saknar dom.. 
Det var jättemånga ljus upptända idag, jättevackert.
'
Söta Marcus får stå för bilden, han köpte de där hästhuvvet idag, haha gud vad vi skratta.. SOM ALLA ANDRA PÅ STAN OXÅ GJORDE <3

Kommentarer
Postat av: anonym jävel

HEJ! Tänkte ställa lite frågor till dig som jag alltid undrat över.

1. Skulle du kunna springa runt naken i stan om du fick 10 miljarder kronor?

2. Brukar du kolla på andras stjärtar?

3. Om du fick möjligheten att resa till månen skullle du göra det då?

4. Skulle du kunna tänka dig att äga en tvåbent häst? I så fall, skulle du satsa på hoppning eller dressyr?

5. Har du tänkt på att äta upp dina katter någon gång? Med tanke på att dom är ganska jobbiga. De är ju mer apor än katter.

6. Om du fick en sten i huvudet, skulle du få ont då?

7. Det är ju snart val i USA nu. Om baracken skulle fråga dig om du ville ta över hans plats, skulle du göra det då? Varför/varför inte. Och vem skulle du ta med dig härifrån som skulle få bo med dig i vita huset?

SLUT

2012-11-02 @ 22:14:13
URL: http://www.skitidetdu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0