Can't be too careful anymore.

Tjaa!
Har inte orkat skriva så mycket dom senaste dagarna men nu gör jag det, berättar lite kort.
 
Fredags : Åkte till stan direkt efter skolan för att vänta på att Mimmi skulle sluta skolan så jag kunde åka hem till henne. Åkte ner lite senare igen till stan för att träffa några kompisar och sen käka. Vi drog hem allihopa till Mimmi efteråt och hade lite filmkväll, myyysigt. Dom drog hem sedan och jag och Mimmi gick och la oss, vi var verkligen sjukt trötta haha och ändå var inte klockan så mycket..
 
Lördags: Mamma kom och hämta mig och Mimmi och vi åkte ner till gymnasiemässan, OMG. SNACKA OM MYCKET FOLK, SÅ VARMT.. BLÄ.
Gick till ett par olika, är nästan 100% säker på vad jag ska välja, men ska gå på 3 öppethus och sen se vad jag tycker, men hihi JAG TROR DET BLIR BRA. MÅSTE BLI BRA.
Åkte iallafall ut till stallet efter det, red ut med Mimmi.
 
Hem och vänta på att min saknade fina vän skulle komma. Vi hade jättemysigt, såg på film, drack varm o´boy och åt ben & jerrys hihi.
 
Söndag : Haha började med att vi tog en kort springrunda, HAHA JA, JAG SPRANG.. Men det var roligt, ska försöka att fortsätta träna nuu ihihii!

 
Jätteseriösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0