Cause everything's so wrong and I don't belong.

Vaknade hemma hos Mimmi, var jättetrött verkligen.
Efter frukosten åkte vi in mot stan och gjorde det vi skulle göra. Gick till kyrkogården också för att hälsa på mina älskade. Köpta två rosor också.
Därefter gick vi till pappa och käkade, och fikade.
Vi hade verkligen gått sjukt mycket så vi var lite döda påvägen till stan sen.
Kollade lite affärer och provade lite kläder, åh vad jag vill köpa nya fina saker. Måste dock vänta ett tag nu eftersom jag måste köpa julklappar.
Gick hem till moster vid kvart i 5, pratade ganska länge, himla skönt och det behövdes.
Åkte sen för att spela biljard med pappa, bror och hans flickvän och nu sitter vi på restaurang och väntar på maten som aldrig tycks komma, blubb.

 

Gick inte att ladda upp inlägget förut så jag gör det nu, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0