Here's for the past year.

Tjatjatja!
Kom nyss hem från allt haha, jäklar vad jag är trött!
Var ju på "Twinight" igår med Mimmi, oh så bra. Twilight Breaking Dawn part 2.. JAG ÄR SÅ LEDSEN ATT DET INTE KOMMER NÅN MER, MEN JÄVLAR SÅ BRA DEN VAR :(
Känner mig jätte girli nu, men åh det var bra..
Iallafall, det tog slut strax efter klockan 2 imorse, hehe.. Var hemma halv 3 och somnade jäkligt snabbt efter.
KLART SOMFAN ATT JAG VAR TVUNGEN ATT GÅ TILL SKOLAN IDAG, blä.. Hade nästan varit bättre om jag varit hemma eftersom jag var så jävla flamsig och okoncentrerad, blir så när jag är trött..
 
Men iallafall nu sitter jag här framför min data och dunkar fet jävla underbar musik med en fin huvudvärk, smart va? Nah, aldrig vart min starka sida haha!
 
Amanda och jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0