I breath you in with smoke.

Häj!
Har precis slutat skolan och sitter nu och väntar på Amandas pappa som ska hämta oss så vi kan åka och invertera, tjäna lite extra cash.
Ska jobba från 2 till 6 och därefter åka hem till Mimmi, ska bli roligt.
Tredje helgen i rad jag sover där nu! Får se vad hittar på, skulle tro att vi fotar lite och sen ser på någon film, får se helt enkelt.
Ska bli kul, känner att jag måste göra något kul medtanke på hur jobbig den här dagen har varit och hur dålig jag mått. Blubb.
Jaja, nog med mitt gnäll, sånt får jag ta och skriva i min såkallade dagbok som jag har i datan haha!
Fortsatt ha en bra dag så skriver jag mer sen, häjdåe!
(Dagens klädval)


Kommentarer
Postat av: Erika

FETT HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET

2012-11-25 @ 16:55:15
URL: http://finneringeninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0