I feel so close to you right now.

Alltså, känner att jag har lust att skriva av mig så gör det här.
Eller jag vet egentligen inte vad jag ska skriva mer än att jag känner mig så jävla nere hela tiden, känner mig jätte känslig mot minsta lilla och känns som jag ska brista hela tiden, why's that?
Har känt så jättelänge nu och det suger, vet inte vad jag ska göra åt det heller. Usch, hatar att klaga med haha :(
Åh blir så irriterad på mig själv, eftersom jag är en sån människa som grubblar ihjäl saker tills jag inte klarar mer. Blä.
 
Nej, skriver inte mer nu, HAVE FUN OCH GRUBBLA INTE PÅ SMÅSAKER SOM INTE ENS BORDE PLOPPA UPP I HUVUDET! 
 
OH JAG ÄR SÅ TRÖG KDSKHDHÄAJ BLÄ HEJDOOI.
Orkade inte leta i nån annan mapp i än den jag var i sist, så jag slumpade.. Och får ändå inte nog av mina randiga byxor, så why not..

Kommentarer
Postat av: Erikooooooooo

HEJ LULLIDÄÄÄÄÄ, jag har gått och blivit med blogg. Kan inte du och dina randiga byxor länka mig??? :3333333

Svar: KLART!
Julide Yoldas

2012-11-16 @ 15:16:53
URL: http://finneringeninspiration.blogg.se
Postat av: Anonym

Rider du aldrig Råbert längre?

2012-11-17 @ 07:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0