I just feel like i'm in hell.

Helloooo!
Sorry för skitdålig bloggning men jag har knappt tänkt på att jag har en blogg. Har varit mycket annat ivägen osv.
 
Igår var jag iallafall i Strömsholm och gick på Rolf-Göran Bengtssons Clinic, tillsammans med Amanda  och hennes familj och sen med min sponsor och med min mamma då, himla roligt och lärorikt och jättekul att träffa min sponsor och Amanda igen!
Somnade påvägen dit haha, jag var verkligen sjukt trött (får skylla mig själv eftersom jag går och lägger mig lite försent..)
Kom hem kring 12 på kvällen sen = död idag i skolan.. Hehe, men det var det värt!
 
 
 
Idag var jag i skolan som vanligt, gick ifrån för att åka till tandregleringen och spänna tandställningen, haha snoddarna matchar nu min hårfärg, haha tufft..
Nej men helt okej dag, åkte och red vid 3 och sen vidare hem till Mimmi som fyller 16 år idag, bästavän <3
 
Kom nyss hem och sitter och läser på ett papper som jag ska ha prov på imorgon, wish me luck.. Fett rädd. Men jaja.
 
Nej nu är jag klar, haha! 
GODNATT OCH ALLTSÅNT DÄR, hörs väl typ imorgon kanske hihi.,
 
Ni får vrida på huvudet, och bilden är tagen för ett tag sen.. När jag hade mer hår... Miss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0