It's been a while but I still feel the same.

 
Hejhejhej! Kom nyss hem efter en lååång dag på stan och i Ingelstad. Meningen är att jag ska spara alla mina pengar, men aa det går ju jävligt bra. Känner mig ganska pank efter idag :(
Men fina saker har jag iallafall hittat. Har lite kvar på presenten jag snackade om, vet dock inte vad jag ska köpa, fett svårt om personen jag ska köpa till inte tycker samma som jag, jag suger på att fixa presenter..
 
Först köpte jag en Självutlösarkontroll på MediaMarkt, yeeey! Äntligen!!
Alltså den är ju verkligen underbar!
 
Och jag köpte massa mysgodis, julskum <3

Ni kan väl gissa vad jag ska göra med det här, (nedan)
HEHE
 
Och världens finaste strumpbyxor, <3333333
 
Vit kajal och svart och grå ögonskugga hehe.
 
Japp japp, det var det. Jag är nöjd hehe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0