I've died a thousand times.

Senaste:

Låt du hörde: The Empty med For The Fallen Dreams.
Film du såg: The Last Song.
Mat du åt: Toasts hihi.
Kram: Från min kusin när jag kom hem till honom :)
Puss: Min hund imorse kanske, haha.
Känsla: Orolig.
Bråk: Något hemma I guess.
Resa: Turkiet i Juli.
Glädje: Jag vet faktiskt inte.
Längtan: Att åka utomlands i Januari!
Dröm: Minns inte mina drömmar längre.
Personen du träffade: Kusiiiino.
Person du pratade i telefon med: Mimmi.
Personen du fick sms av: Mimmi.
Gången du var utomhus: Somras, Turkiet.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vet inte, förra veckan någongång?

 

 

 Listan snodde jag från Erika, hihi.


Kommentarer
Postat av: Erika

SLYNA du snodde min lista!!

Svar: HAHA VAR DET DIN? JAG HITTADE DEN PÅ DEN DÄR SIDAN DU LÄNKADE, MEN JAG LÄNKAR VÄL DIG DÅ <3
Julide Yoldas

2012-11-29 @ 14:14:56
URL: http://finneringeninspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0