Maybe i just... I can't just be friends with you.

Tänker inte sova, eller min hjärna tillåter det inte.. Haha så fult.
Men iallafall, jag håller på med att pimpa mina garderober hemma hos mamma (är hos pappa just nu), och letar massa bilder som ska upp, har nästan fyllt en halv garderob och har 3 hela garderober kvar, long way to go mate.
Jag vill göra så himla mycket i mitt rum just nu, vill att det ska vara mysigt, men vet inte riktigt vad jag kan göra mer..
 
Vill ha min säng mot en vägg, så man kan ha väggen mot ryggen, just nu har jag ju väggen mot huvudet, vill ha både och! Men det kommer bli omöjligt att fixa, åh!
Jaja, nåt ska fixas iallafall, får se vad bara.. SÅ NU KAN NI SKRIVA EN BOK OM DET HIHI! 
Påtal om bok, har beställt 2 böcker till resan i Januari, är i god tid, I KNOW. 
 
Eller ja, såhär ser det ut just nu.. FINT VAAA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0