Mimmi Runo <3

 
Du & jag. Du är bäst, du äger, du är så jävla stark och det finns ingen som du. Du kan verkligen få mig att le när allt bara rasar för mig. Jag skulle verkligen inte klara mig utan dig och det är helt sjukt att vi bara känt varandra i lite mer än ett år, känns som jag föddes tillsammans med dig haha. Alla våra äventyr, alla våra pratstunder, allt, verkligen allt, du får mig att må så jävla bra. Vill dela det här så alla kan se hur jävla mycket du betyder för mig och hur jävla underbar du är. Kommer alltid finnas för och vet att du alltid kommer finnas för mig oavsett vad. Du är den starkaste personen jag känner, du är min insperation. Glöm aldrig det. Jag älskar dig. ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0