My heart hurts and my heart breaks.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag gör nog en ny vlogg på Måndag, sounds good? Bra.
Just nu är jag jävligt trött, såg nyss klart en film.. Dumma film, fick mig att börja grubbla massor, tänka på saker jag försöker glömma osvosv.. Vet inte vart jag ska ta vägen riktigt, vill gå i ide tills everything is good again. Blandar lite svenska och engelska nu känner jag, jaja.
Nej jag är bara allmänt jävla trött på allt skit som händer hela jäkla tiden, inte bara mig utan andra också.
 
Känner saknad, känner sorg, känner ilska, känner allt på samma gång och det är inte kul.
 
De här inlägget blev ganska personligt, så det bjuder jag på. JAJA NOG MED MITT GNÄLL.
Hoppas alla har en bra Lördagskväll, ska försöka komma på något KUL att blogga om, annars skriver jag mer imorgon.
Puss.
 
Looking like shit.

Kommentarer
Postat av: Ruvejda

Looking beautiful hörreduru!

2012-11-09 @ 17:14:25
URL: http://gulatomater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0