Take me away from this place.

Tjaa!
Kom nyss hem från skolan och har fixat med högtalarsettet så nu jäklar kan jag lyssna på hög musik!
Ska snart äta något och sen åka till stallet och göra allt som ska göras där.
Därefter drar jag vidare till Mimmi och sen till bion ikväll hihi, ska bli mysigt med en lite tjejkvällsi.
 
Nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, har några idéer men tror inte jag hinner med det idag tyvärr, och kommer inte skriva det hos Mimmi heller för jag vill gärna sitta själv och göra det om jag ska gå in i djupa saker.. Men jag vet inte om jag orkar göra det än, så får se! Har iallafall också lite idéer till nya vloggen hihi.
Bild från igår efter skolan när jag väntade på att Chrizz skulle sluta skolan, har massa andra också som jag och Amanda tog, kommer mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0