There's no turning back from this.

Hello!
Sitter och jobbar just nu, är himla trött och inget tycks bli bra, eller känns inte så iallafall. Åh.
Var på stan med pappa idag, han köpte kjolen jag provade igår. ÅH JAG BLEV SÅ GLAD!! Ni får se bild imorgon, den är så fin! Min första kjol och allt haha!
 
Följde med Atilla till träningshallen där han skulle hålla pass, alltid lika roligt att vara där, haha alla är så himla roligaaa! WIEU!

Jappjappjapp, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Är sjukt fotasugen, vill fota någon.. NÅGON SOM KAN TÄNKA SIG STÄLLA UPP SOM MODELL? Huihui.
 
Nej nu ska jag sluta skriva, ska fortsätta med mitt arbete, fan. HEJDÅ!
 
 
Lekte lite slarvigt i PS, hoho men ADTR äger så yep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0