We got to act before it's too late.

Hello, den här skoldagen har varit så jävla seg, åååh. SÅ himla trött på skolan, hatar 9an, hatar skolan. Blä.
Känner inget driv i kroppen, är så seg och dum som inte gör det jag ska för jag ångrar ihjäl mig sen efter...
Nej, enough nu Julide hoho.
 
Efter skolan så åkte jag hem till Chrizz, Victor kom dit kort efter och vi bakade kladdkaka. Hahaha, det var roligt, Victor blandade med händerna och hade inget tålamod utan han ville äta den direkt, haha söt.
Resultatet blev iallafall mycket bra, hih det var gott.
Vi var skapligt trötta efter det, först Somnade Victor, sen Chrizz och sist jag.. Lyckat.
 
Men kortfattat så hade vi det roligt och mysigt, good day, goodgood day!
 
Detta hade jag på mig idag (v)
Lååång stickad tröja och ett linne under.
 
Mina trashade byxor som jag sönderälskar (TACK MIMMI ♥)
 
Jappjapp, det var det, HERÅ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0