You make me wanna die, I'll never be good enough.

Kom nyss hem efter en jäkla lång dag.. Vaknade hemma hos bestisfestis Mimmi, usch ville verkligen inte gå upp eller aa ingen av oss ville haha! Vi låg kvar i sängen jäkligt länge och kollade på skräckfilm, haha eller jag gjorde, Mimmi somnade om!!
Åkte med när Mimmi övningskörde sen, jäklar vad rädd jag var! Men hon var väl duktig för att vara för första gången hihi..
Åkte in till stan och letade presenter, lyckades den här gången och sen åkte jag runt halva stan för att allt blev as konstigt, jaja. Löste sig.
Träffade min kusin en stund och sen vidare för att träffa Chrizz och Victor, det var mycket trevligt, huhu.
 
Kom hem för en stund sen och känner att jag inte orkar vara uppe mycket längre till, ögonen bränner, hjärnan vägrar "hålla käften" och jag är bara allmänt seg hela jag.
Bläbläblä, ska göra en vlogg nån dag, frågan är bara vad jag ska snacka om. HJÄRNDÖD.

Nej ska inte stjäla eran tid, om ni nu läst my funny day, huhu.
Puss hej, bjuder på bilderna, kommer mer imorrn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0