You tell me that you need me, then you go and cut me down.

Kom nyss hem från stan, har varit statist till musikvideon haha, det var roligt.. Synd bara att jag hade ont i huvudet.. Som jag haft under hela dagen.. VARJE DAG I ÖVER EN VECKA NU.. Åh.
 
Iallafall, ska redigera bilder och försöka få upp några här och några på facebook, har lite slut på idéer också..
Men dagen har iallafall varit trevlig men ganska lång, hatar långa dagar. De får endast vara långa när man har väääldigt roligt eller mysigt, då är det okej! haha!
Juste, ska försöka komma på något att videologga om oxå, känner för att bjuda på mig själv.. TIPS?
 
Aja nu ska jag äta mat och sen sätta mig med Mr. Photoshop.
 
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0