FÄRG, BLÅ, FÄRG.. MER FÄRG.

Okejokej.
Vet inte riktigt vart jag fick mina idéer ifrån om att min lugg skulle bli blå? 
Haha eller jo, jag har alltid tyckt att det är skit snygg med svart hår med blåa slingor, eller toppar, eller lugg då..
Sen så färgade jag håret svart, och kom då på att jag ville ha blå lugg! Haha!
Det tog ganska så lång tid att övertala mamma om att jag skulle få göra det, men tror inte hon orkade med mitt tjat så fick iallafall ett "gör vad du vill med ditt hår" till slut haha stackars mamma.
 
Tog reda på lite vad man skulle använda för färg osvosv.. Köpte blekmedel och alltsånt där, dock blev det inte så lyckat efter första gången haha (kolla nedan)

 
 
Ehm, jasådär blev det.. 
Lät det iallafall ligga i ett tag tills jag kom på hur jag skulle få det ljusare. Köpte slingmedel som är extra starkt och färgade hela luggen blont.
Det gick, och färgen tog sin bra på det sen (kolla nedan)
 
DOCK tror jag att det ser lite mer turkost ut irl haha! 
 
Men jag är nöjd iallafall.. Om ett tag ska det bli lila.. JAG VILL EXPERIMENTERA, LÅT MIG.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0