Frågor

 
FrågaTävlar du fortfarande?
Svar : Ehm, jadu! 
Jag har inte tävlat på väldigt länge nu, jag skrev ett ganska långt inlägg om det här men allt försvann och jag orkade inte skriva om allt. Jag blev sjuk för typ 2,5 månad sen och rasade i vikt och blev ganska deppig. Under den tiden tappade jag all motivation till ridningen och orkade inte rida, en kompis och min mamma hjälpte till att hålla Råbert i full trim ochså.
Det är inte förens nu som jag har börjat komma tillbaka till ridningen och börjar tycka det är roligt igen.. Antar att det är många som går igenom en sån period någongång.. Men får se lite hur vi gör nu, känns ju ändå lite konstigt fortfarande eftersom jag precis börjat rida ordenligt nu, måste komma igång och träna för någon också, men någon mer tävling blir det säkert om ett tag.
 
Fråga :Hur går skolan med betyg oså?
 
Svar : Haha! Jo men det går skapligt, jag är väldigt lat och tycker allt runt om är mycket roligare (som alla tycker), och "glömmer" ganska lätt vad jag egentligen ska göra. Har väl inga toppbetyg, men jag försöker jobba upp mig nu, lite sent kanske men vafan, bättre sent än aldrig.
 
Fråga: Ska du köpa storhäst? 
Svar: Ja det är tanken iallafall, när vet jag inte. Inte just nu, för jag vill inte sälja Råbert och vet inte riktigt hur det blir med honom, alltså, jag har inte riktigt tänkt så jätte noga på det här den senaste tiden.. Men ja, jag ska köpa storhäst, början av nästa år tror jag det blir :) Vi får se helt enkelt.
 
Fråga: Har du ngn kille på g?
Svar : Haha nej, tyvärr.
 
 
Skit roligt med frågor, fortsätt fråga.. VAR INTE BLYGA! 
Bild från en Dressyrtävling för ett tag sen haha :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0