I don't want the world to see me

Hej alla... Eh, söta pumpor!
Hann inte riktigt med att blogga igår, men jaja. SKRIVER NU INSTEAD.
Jag och Elin åkte runt på en shoppingrunda i hela Norrköping typ. Självklart är jag helt pank nu men kom hem med lite fina saker iallafall och ska ändå jobba i helgen so it's okey.
Köpte en jättefin spetsklänning.. Svart.. MEN DEN VAR SÅ FIN.
Köpte även ett par svart-aktiga jeans, med typ nitar ovanför ena fickan (?), dom passade perfekt så dom fick bli mina.
Köpte även en LILAAAAAA bh på rea haha, den var fin.SEN VAR MINA PENGAR SLUT, SÅ DÄR TOG DET STOPP.
 
Och jag är redan trött på min design och header, vill att det ska vara vitt och tråkigt, typ mitt namn.. SOM ÄR TRÅKIGT. Aja, får hitta på något.
 
OCH JAG ÄR SUGEN PÅ ATT GÖRA ETT VIDEOINLÄGG, måste komma på något random att snacka om, skulle inte det vara kul? Ni är ju fett blyga, skriver ingenting.. Man blir ju nästan lite ledsen. Hah.
 
SKRIV VAD NI VILL ATT JAG SKA TA UPP I EN VLOGG! 
 Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0