Med ett huvud som värker och ett hjärta som svider

Hallå!
Känns som klockan är 4 på morgonon, jag är så trött!
Somnade väl vid 3 imorse, gick upp halv 8 och åkte hem till mamma.. Gick och la mig direkt och vaknade sen vid 12.
Nu sitter jag här med världens fetaste huvudvärk men envisas ändå med att lyssna på musik.
Jag har städat undan lite i mitt rum också, har dock lite kvar.. Elin kommer klockan 4 så har lite att göra men känner verkligen inte för att resa på mig.
Var ute och gick med hunden i detta skitväder, var så jäkla kallt.. FET TUMME NER FÖR VÄDRET. Kunde ju åtmimståne varit sol :(
Nej nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett och sen städa och göra iordning mig, ha det bra. Hörs sen i guess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0