Svar på fråga

Fråga :
Vilka personer tycker du är roligast att prata med/vara med? :)
 
Svar : Haha svår fråga.. Oj, men.. Det finns många som jag helst umgås med, och jag tänker inte sitta och rabbla upp någon lista, tror redan dom som jag helst umgås med märker det eller vet om det.. Men jag kan umgås med vem som helst, bara man gör roliga saker!
Och tycker det är roligt med nya människor, förr var jag himla blyg och ville inte träffa någon, haha tönt..
Men nuuu, nu vill jag gärna träffa nya människor, visst att jag fortfarande kan vara småblyg, men nu tycker jag ju iallafall att det är roligt C:
 
Jag tycker inte om när personer ska hålla på att tjata, frågar man mig om vi ska hitta på något, och jag säger att jag inte riktigt vet när jag kan, då kommer jag väl o säger till när jag vet.. Man behöver inte fråga 92732844624 gånger 24/7 haha!
Nee nu ska jag inte vara sådär, men ni förstår säkert hur jag menar.
 
Keep going guys, ställ mer frågor, var inte blyga nu. Svarar på i stort sätt allt!
 
Bild från i somras, Amanda och Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0