7/4

Okej börjar med gårdagen.
 
La fram 2 bommar på långsidan och hade ca 24m imellan, började med att rida runt ena bommen i trav i en volt typ, haha det första han gjorde var att hoppa över bommen, han gjorde det ett antal gånger innan han förstod att det räckte men att bara trava över dom. Verkar inte som att det är något han är van vid (?). Hört att dom inte tränar hästar över bara bommar i Holland, och jag vet inte hur mycket dom vi köpte honom ifrån hann rida?
 
Iallafall så var jag jättefin tillslut, galopperade över båda två. Gick på 6 och höll tillbaka lite extra så gick han på 7. Tror att det är bra att träna så nu för att stärka muskler osv. Han tjurade till vid ett tillfälle och slänge ut ena bakbenet haha sötis, han blev nog trött också.
Men jag är nöjd över honom och jag tar det lugnt med tanke på att han inte har muskler.
 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0