Bullshit on a high level.

hur lång är du? nu när du har köpt en ny häst, har du tänkt att ha kvar Råbert?
 
 
Svar: Jag är ca 168, och jag vet inte riktigt hur det blir med Råbert. Vi har en halvfodervärd på honom just nu. Får se vad som händer helt enkelt. Och Råbert bryr sig inte om min längd alls.
 
 
Så om det är någon som ska klaga på att jag är för lång eller något så behöver ni inte lägger ner energi på att skriva det här, because.. I don't give a fuck :)) Jag känner min häst och skulle jag märka att han tog skada av det så skulle jag ju absolut inte ridit osv.
 
Och det var inte till dig som frågade jag skrev det till, utan det var bara allmänt, för jag vet hur hästfolk är. Jävligt mycket skitsnack och jag är så trött på det.
 

Kommentarer
Postat av: Sigmarie kött

Råbert är en stabil grabb och ni är så fina ihop<3

2013-04-18 @ 12:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0