Can't ever get enough.

Idag var jag i stallet väldigt väldigt länge, det är det enda jag gjort idag, varit i stallet och ridit mina fina hästar. Och klippt sönder lite t-shirts, men jaja.
 
Båda var verkligen grymt fina idag, red inte Fille så länge men eftersom att han vilade igår så var han väldigt pigg och glad hehe, sötis. Mimmi testade också att rida honom efter mig.
Åh har verkligen förälskat mig i den där hästen.
 
 
Råbert var också helt underbar idag, Mimmi började rida honom medans jag tog in några hästar men det hade gått jättebra för henne.
Jag hoppade några språng som ni såg några inlägg tidigare, avslutade på några 110 skutt, och han tar det ju verkligen som ingenting, världens finaste. Åh <3
Jag är såhääääääääääääärX146743202093874 glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0