Color.

Jag har nog haft alla möjliga olika färger i håret känns det som, och här är en färg. Orange.. Hahah, dock var det inte meningen att det skulle bli så, misslyckat fall av att försöka få det rött, vet inte riktigt hur det kunde bli oranget? Men så var det. Och jag hade långt hår däääär, blä känns inte som att det växer nu :(
 
Blå lugg har jag ju också testat på, gillade det.. Kul att sticka ut faktiskt, dock var det väl inne i min "emo-stils-period" och då funkade det väl eftersom jag bara gick i svarta kläder (HAHA) , men nu när jag vill kunna gå i alla färger så är det ju bara jobbigt att man måste ha rätt färger så det inte skär sig som in i helvete, men ja det vä coolt höhö.
 
Jag har haft mer färger än så men orkar inte leta efter fler bilder.
Just nu har jag väl svart med mörkbruna slingor här och där, vill ha mi egna hårfårg nu.. Villsäga mörkbrun :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0