Don't get bitter, get better.

Iallafall så är jag glad, jag blir inte ledsen över sådana saker som jag egentligen skulle blivit ledsen över, alltså jag mår bra. 
Jag är glad och jag är så trött på att gubbla på saker, så jag har slutat med det. OCH JAG MÅR BRA AV DET.
 
Oh, känns som allt bara kommer bli så jävla awesome nu, kommer fokusera mer på mina fina hästar, försöka lägga ner lite mer tid i skolan, ska komma igång att träna, styrka och kondition, ska försöka att börja äta rätt, ska försöka att fortsätta må såhär bra och försöka hålla kvar motivatonen till allt.
 
Ska även försöka blogga mer och fota, har haft lite fullt upp nu men förhoppningsvis kommer det lugna sig lite.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Atilla

<3

Svar: <3
Julide Yoldas

2013-04-10 @ 13:15:44
URL: http://atillayoldas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0