I will always point at the darkest road.

Hello!!!!11
 
Ligger i sängen och vänta på att åka in mot stan för att fixa några "ärenden" haha, det låter så fullt men så är det.
Åhh kan det inte bara bli Fredag någongång eller?!???
 
Kan ju också säga det om han går igenom så kommer jag ju ha 2 hästar, så "hejdå-någon-annan-fritid-än-stallet"
haha fast det ska faktiskt bli dö roligt, är sjukt pepp och känner att motivationen är högre än aldrig förr :')
 
Senare ska jag åka och spänna tandställningen, kommer inte sluta bra för jag tror jag kommer få ännu ondare i mitt stackars huvud då :(
Lutar mot vårdcentralen igen tyvärr...
 
JAJA NU SKA JAGS LUTA SKRIVA OM OINTRESSANTA SAKER, HA DET GÖTT. BYL.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0