Lost in your eyes, I'm a fool and I know it.

Jag ska försöka fixa till designen här på bloggen, lite mer färger och mer bilder. Har ju haft den lite mer åt livet utanför stallet på senaste tid, men nu är mitt liv rätt så mycket i stallet så ja, kommer ha den till allt och ni som inte vill läsa om hästarna, hoppa över det? Eller ni som inte vill läsa om annat än just hästarna, skip it 2?
 
Så får det bli, nu ska jag späna vidare på en desgin.. Skulle vilja fota Fille lite mer men kanske knäpar ihop en som jag kan ha sålänge hehe!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: .......

blanda tycker jag blir bäst! Lägg gärna hästbilder med!!! och andra på bilder som på dig&annat runt vardagen!! go girl

2013-04-06 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0