Shoot.

Jomen jag lever!
 
Hejpå er, dagen har varit lite stressig. Var i skolan till 20 över 2 och sen hem direkt, tog det lite lugnt och sen vidare till stallet för att pyssla om Mysis-Fille! 
Han fick komma ut och gå lite, gick först i ridhuset och sen fick han komma ut i paddocken för första gången haha, har ju inte gått och rida där på ett tag. Han tyckte det var skapligt spännande iallafall. Sötis.
 
 
Sen kom jag hem och hjälpte mamma med maten och lite sånt, passade på att få hjälp med plugget inför nationella imorgon, åh vad jag hatar känslan inför nationella. Blir så nervös. Blir nervös av tanken att man måste sitta där i 2 timmar. Inte säga ett ljud och bara försöka komma på allt man pluggat in. 
Jag får så himla lätt hjärnsläpp inför prov, kan verkligen kunna allt dagen innan men sen när jag väl sitter där så går det åt skogen. Blä. HÅLL TUMMAR OCH TÅR.
 
Nu har jag precis duschat och ska kolla igenom plugget lite till så det sitter som gjutet, haha om det ens går..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0