You can't find the right person if you're still holding on to the wrong.

Hejsan!
Sitter just nu i sängen och har läst igenom lite papper inför Nationella som vi ska ha på Tisdag och Onsdag. Känns inte bra, fick alla mina papper i Fredags och detta kommer inte sluta bra, är så rädd att sänka mig nu när jag preliminärt kommit in på mitt första handsval. Måste ligga kvar där. Ångest.
 
Idag gick jag och Mimmi på stan och jag hittade ett par coola solbrillor jag var tvungen att köpa, haha fick betala 9kr eftersom att jag hade 50kr tillgodo höh, så det var ju bra!
 
Idag är jag stallfri, Clara har Råbert och mamma skulle fixa iordning till Fille eftersom han ändå skulle vila. Hans sadel kommer förhoppningsvis på Tisdag så då kan jag komma igång ordentligt med hans träning osv. Ska bli roligt att få hoppa honom hemma oxå, har ju bara hoppat honom en gång och det var på provridningen haha. Ser fram emot allt som kommer nu!
 
Bild från New York.

Kommentarer
Postat av: julia

vilken linje och skola har du kommit in på? :)

2013-04-14 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0