You can't have a better tomorrow if you always thinking about yesterday.

Hello!
 
Idag slutade jag tidigare än vanligt så slapp sista lektionen och kunde ta tidiga bussen hem, så grymt skönt måste jag säga!
Vi hade idrott idag och det va redigt jobbigt, ärsta styrkepasset och jag va helt död efteråt. Fan så skönt, behövdes! ;)
 
När jag kom hem tog jag en promenad with the dog och sen gick jag hem till Rebecca ( ALLTSÅ JAG ÄLSKAR ATT JAG ÄR GRANNE MED EN AV MINA BÄSTAVÄNNER, DET ÄGER RÄTT MYCKET!!!!!111 )
Vi gjorde liiiiite styrkeskit, lyssnade på musik och pratade om everything and nothing. Äger.
 
Sen gjorde vi chockladbollar, såg på TW och hade det mys. Liver rullar och allt äger. Yep!
 
SÅHÄR SÅG JAG UT IDAG, VÅÅÅÅÅÅR. DET ÄR VÅÅÅÅR. Fast kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0