Zilverfeet C

Hejhejhej! Idag är jag riktigt glad, för idag har jag blivit storhäst ägare!
 
Världens finaste gick igenom besiktningen och nu är han min. 
Jag var himla nervös när veterinären gjorde böjprovet, är alltid nervös på dem, blä usch! Men det gick super iallafll och jag är glad, glider runt på moln hiihihihi åh vad jag har motivation till allt med hästarna nu, är så lycklig!
 
Han heter iallafall Zilverfeet C men kommer att kallas för Fille och är ca 170cm i manken.
Han är ny importerad från Holland och har bara stått i Sverige i 9 dagar haha.
Han är född 2004 och har tävlat upp till 110 med vinst.
 
Red honom en sväng när vi kom hem och han var helt lugn, som ingenting verkligen, helt underbar haha åh jag har verkligen kärat ner mig i honom.
 
Eftersom ingenting ingick så är det mycket som ska köpas, hade redan förberett med 2 fleece, ett regn täcke , ett träns, ett bett, en lädergrimma och en vanlig grimma. Så det är allt han har. Han får ha Råbert sadel sålänge med padd och en handduk under, han ska få en egen sadel så fort han musklats lite för just nu har han inte mycket muskler alls haha, han ser ut som ett litet benrangel bebis <3
 
Mer bilder koommeeer !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

vilket stall står du i? :)

2013-04-05 @ 20:42:40
Postat av: Fanny Uhlin

Åååååh så kul med storhäst!! Så fin han ser ut med!! Haha nu blev suget enormt... Lycka till med honom!! :D <3

Svar: Jaaaaa, tack Fanny!!! :'D <3
Julide Yoldas

2013-04-05 @ 21:45:59
URL: http://uhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0