What thefuuuuck?

Haaaayy!
Vaknade hemma med världens bästa Mimmi hihih, vi drog till stallet direkt efter frukosten.
Idag tyckte jag verkligen det var sjukligt kallt.. HATAR VINTERN SERIÖST.. Mockade 3 boxar så fick upp värmen för stunden och ont i armen hahaha, jag suger :(
 
Ridningen gick bra, han är lite känslig i munnen i galoppen, vet inte riktigt hur jag ska förklara men man får knappt "hålla" i honom, eller man måste vara jääääätttemjuk verkligen.. Hm, ska testa att byta bett och nosgrimma så får vi se om det blir bättre då, fina bebisen <3
 
Sen drog vi direkt till stan ( jag måste helt seriöst sluta gå på stan. ), som vanligt shoppade jag, ÅH, KAN JU INTE SLUTA. Allt är Mimmis fel :))))))) Fuck u.
<333333
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0