Breathe me.

Hejsi!
Satte klockan på kvart i 12 och det var inte lätt att komma upp om jag säger så, somande inte förens vid 5 eller något imorse.. Blä :(
Iallafall, gjorde iordning mig, tog på mig kläder ingen är van att se mig i.. "Tjejiga" kläder. Men jag ville ha det idag för det va gulligt :)
 
Pappa kom halv 1 och vi åkte till stan, kollade runt lite men hittade ingenting. Åt mat, jag testade att äta falafel.. USCH, det var inte gott, men what to do? Äter inte kött för tillfället, eller får se hur länge det får bli så. Äter nog kött under resan men inte när jag kommer hem, får se helt enkelt.
 
Efter stan åkte vi till Ingelstad, hihi glad we did.
Hittade en jättesöt bikini överdel, svart, har en svart underdel hella (hoppas jag) så det blir bra.
Fick ett par jättefina örhängen av pappa också hihi åh jag älskar shopping!!!
 
När jag kom hem så fick jag mina julklappar av papi, han var ju i Turkiet under jul och nyår så japp.
Fick ett par dö fina leggings och massa nagellack, och pengar!
Lite mer småsaker också, så gulligt!
Han vet iallafall vad jag har för smak, leggingsen var sjuuukt snygga (ni får se bild imorgon om jag kommer ihåg, har inte kameran här).
 
Nej nu ska jag göra något, bye!
 
Hittade världens gulligaste kofta hemma idag, helt glömt bort den.. LYCKA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0