Everything is done.

Just nu sitter jag på bussen och tänker hur skönt det ska bli att bara slippa allt för ett tag, slippa tänka, bara va och göra vad jag vill.
Jag packade allt igår så det inte finns risk att jag använder något av det och för att se vad som skulle tvättas, så jag är helt klar nu. Enda som är kvar är ju datan och kameran och små skit som jag ska ha på vägen dit. Åh vad jag längtar!

Känner på mig att jag kommer ha jätte mycket att ta igen när jag kommer tillbaka men det skiter jag i, nu ska jag åka iväg och inte göra ett skit :)
Nej nu är jag snart i äckelskolan så slutar här, lägger kanske upp något senare, får se hur jag känner då.
Baii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0