Klockan är halv 10 och jag ska sova, godnatt.

Hejhejhej! Förlåt för noll uppdatering, men vafan har väligt mycket annat i huvudet nu när jag "precis" kommit hem ochså.
 
Iallafall, dagen har varit rolig, varit överallt känns det som hehe.
Hade pizzamys med 3 stycken i klassen idag, kommer sakna det så hårt när vi går ut 9an, åh :(
 
Slutade 10 i 3 och åkte till stan för att åka vidare till tandläkaren där jag skulle vara 15.40. Mötte upp Mimmi i stan också och hon följde med mig till tandläkaren hehe. Tog bara 6 min när jag väl var där, vilket sög eftersom jag egentligen skulle varit med Max idag men vi fick ändra det eftersom man aldrig vet hur lång tid det kan ta hos tandläkaren och bussen hem till honom gick 16.20, suck.
 
På tillbaka vägen hoppade vi av vid Västertull och gick ner till FMG för att säga hej till Max och Andrè hehe, så det var ju bra!
Därifrån sprang vi sedan till stan eftersom jag skulle bli sminkad av Vicky som jobbar på Parfymeri L.
 
Jäklar vilken skilnad det blev, kände mig som en helt annan människa, men blev supernöjd.. Ska försöka mig på den sminkningen hihi.
 
Nej nu är klockan 21.38 och jag ska verkligen sova, är så trött.. Imorgon ska jag på Immortal Days Release Fest! 
Taggaaaaa!!
 
Hihihi puss nattsi!
 
Bilden är tagen för sisådär 30min sen eller något, heh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0