Let it all out.

Hello readers!
Klockan är mycket och jag ska snart fortsätta kolla på Pretty Little Liars. Fett värt att kolla på det, sjukt bra!
 
Nu är det inte alls långt kvar tills jag ska åka, och jag ska försöka göra några vloggar, skulle uppskatta sjukt mycket om ni kunde ge mig idéer, annars kommer jag inte gör en enda och ni kommer inte få se ett piss hur det ser ut och hur jag har det , that's the deal. Och eftersom jag kommer ha tillgång till internet där så tänkte jag blogga, OM JAG FÅR IDÉER, annars. Glöm. Det.
Hehe, visst är jag snäll? :)
Och ja Mimmi, gäller dig med, hit med idéer or you wont see a thing.
 
Jag och nån av mina bröder kommer dela på ett hus på stranden, vi har 3 hus och vi ska bo 2 och 2, vet inte vem jag kommer bo med än eftersom jag får höra nytt hela tiden, bryr mig inte vem jag hamnar med, dom lär ju ändå bara sitta vid baren hela tiden..
 
Träna ska jag också försöka göra, eller ja. Finns ett gym där på den lilla lilla ön men det kommer va fett varmt så jag vet inte om det ens kommer gå.
 
Jaja, nog med detaljer, mer får ni se då om jag får idéer av er.
 
Bye :*
 

panoramique-2013-plages-maldives-holiday-inn-kandooma.jpg

 

423275_10151206732061395_1555726975_n.jpg

Japp, mer än så visar jag inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0