Sleepy time!

Hello igen!
Jag vet inte varför, men jag känner att jag vill blogga men jag vet inte vad jag ska skriva om, hngf.
 
Försöker fixa en film men självklart går det inte, ååh! Vad ska jag göra nu, klockan är ju bara 12?! Har inte nån mer Pretty Little Liars heller och det går inte att fixa eftersom jag är hos pappa och internetet suger..
 
Påtal om det så kan jag ju meddela att jag sitter på golvet i hallen till ytterdörren för att det är bäst täckning här huuuhuu :(
 
Men iallafall, golv var det ja... SNART KOMMER JAG SITTA PÅ EN BEACH OCH INGET JÄVLA GOLV ÅÅÅÅH..
 
Imorgon kommer Mimmi hit vid 1 så jag ska sätta klockan, vi åker till Ingelstad och sen kollar vi stan lite.
Blir bra, ska försöka hitta en klänning.
Jag.Vill.Ha.En.Blommig.Klänning.Och.Jag.Tänker.Inte.Ge.Mig.
 
NIGHTY ! <3
 
EN BILD JAG TOG MED MACROT, OCH VARFÖR SKRIVER JAG MED CAPS? DUNNO, NIGHTY AGAIN BITCHEZZZZZZ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0