Take this to the grave.

Helloooo!

Gick och la mig klockan 6 imorse vilket var väldigt korkat gjort då jag gick upp klockan 4, haha inte för att jag hade något planerat men jag blir ju helt rubbad av det.
 
Skolan börjar på Tisdag, bryr mig inte så mycket om det, ska bara gå 4 dagar och sen är det är det helg och jag åker till underbara Maldiverna. In your face bitches hehe ;)
 
Imorgon ska jag upp lite tidigare än vanligt haha, åker till pappa.. Har inte träffat honom på länge då han varit utomlands. Det ska bli roligt, Atilla kommer hem från Stockholm också, everything is good!
 
Nu ska jag fortsätta att nörda Pretty Little Liars.
 
BYE.
 
Fin kyrka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0