Tja, sitter i huset och har lite tråkigt.

Har varit och gymmat idag faktiskt, gick dit strax efter 5 och var där cirkus en timme. Haha lite pinsamt när det var 3 stora biffiga män där inne och så kommer lilla jag in.. Haha..
Aja det gick bra iallafall, märks ju att jag har skapligt kass kondis.. 
 
Gick tillbaka hem efter det och duschade och gjorde mig iordning och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 7 så jag kan gå ner och käka (klockan är 6 just nu).
 
Bjuder på lite fula bilder sålänge, är typ helt omöjligt att ladda upp bilder som är tagna med system kameran, jag somande framför datan härom dagen när jag försökte, haha på riktigt alltså!
 
Jaja.
Later!
 
ÄR JU RÖD.
KLÄNNING IDAG DÅ.
Jävla hårboll mitt i nyllet...
 
JUSTE, JAG TOG MAMMAS KLÄNNING OCH GJORDE DET TILL EN KJOL, HEHEHE, FIFFIGT!
Hihoihihoohiho nej hejdå, skriver kanske mer sen.. Tar med datan till THE LOBBY, HEHE BYEIS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0