Woohooo!

Just nu sitter jag på balkongen, är helt slut.. Har solat och badat hela dagen och vädret är helt underbart!
VILL ALDRIG ÅKA HEM <3
Jag har redan börjat få färg och allt! Helt sjukt, åh är så glad!
Har inte sovit på över 24 timmar heller så är lite smått borta i huvudet.. Hehe..
Har filmat lite men jag vet inte om det kommer gå att använda eftersom man inte hör så jättemycket pågrund av vågorna, eller iallafall dom delarna jag filmade vid surfsidan, låter som satan i kameran haha! Får se :)
Men minst en vlogg kommer jag iallafall lägga upp, där jag visar hur huset och lite sånt ser ut, ska hitta på något.
 
Tror jag ska gå och hämta en bok och bara sitta här på balkongen och läsa, så mysigt. Är helt ensam nu också!
 
Skriver mer sen, lägger upp lite bilder från systemkameran då också :)
 
 
FINT... ELLER HAHAH...
 
Dålig bild från balkongen (Vi ska dock byta hus till den finare stranden, blev något konstigt...)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma.m

Finare stranden?!

2013-01-14 @ 11:39:56
URL: http://emmamohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0