All done.

Hello!
Igår satt jag uppe och pluggade till ca 2? Eftersom jag hade tagit en kaffe så jag skulle orka med att sitta uppe länge så kunde jag ju självklart inte sova när jag kände att jag var klar. SÅ vad gör jag? Jo jag börjar städa. Fett skönt att ha det gjort, men var inte lika roligt när klockan ringde på morgonen :((
Anders hade försovit sig så jag fick skjuts av honom istället för att åka den där jäkla bussen som inte kan klockan...
 
Gjorde det där förbannade franska provet på första lektionen, kände mig jättetrött genom resten av skoldagen och gjorde även ett förhör också.
 
Efter skolan åkte jag ner till stan för att möta upp Mimmi. Vi gick från hennes skola till Minneslunden. Påvägen träffade vi även min bror som höll på att spela in en film med några andra. Han frågade mig och Mimmi om vi kunde ställa upp som statister, eftersom jag ville vara snäll så sa jag att vi kunde det (Mimmi var också med på det).
Så vi gick först till minneslunden och 30min senare var vi tillbaka dit där min bror var och spelade in. Vi fick vänta ett tag på att de andra som skulle vara med skulle komma.
Men det gick fort och det var bara en scen som skulle filmas.
 
Sen gick jag, Mimmi och Simon vidare till stan för att fixa lite saker, tar det imorgon eller något..
Självklart köpte jag en ny klänning till mig själv också, kunde inte låta bli.. Den var så söt. Men nu får jag ta och skärpa mig, jag måste verkligen spara!!
 
Vid 5 åkte vi hem till Mimmi och hennes mamma skjutsade oss hem till mig.
Hänt lite knasigheter här också, men tar nog det också imorgon.
 
Puss på er!
Liten del av klänningen, har nämligen ingen på hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0