And I will give you all my heart, so we can start it all over again.

Hello suckers! Ne ni är så söta.
 
Sitter just nu i soffan med min bästavän Huvudvärk. (DÖÖÖ)
 
Skolan sög idag, onödig as kort dag men jaja. Gjorde iallafall provet och det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå, puuuw.. Ska snart börja plugga till Nationella som jag ska ha i Fysik på Tisdag och jag kan verkligen ingenting.. Känns inte bra :((
 
Efter skolan kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till stan, vi gick till Parfymeri L och Vicky fixade iordning oss lite hehe.
Sen gick jag och köpte en ny vanlig basic tshirt och en ny hoodtröja (VINRÖTT<333)
 
Jaja, kom sedan hem och tog med hunden och gick en låång promenad, as skönt.. Hade dock varit mycket bättre om det inte varit så förbannat jävla piss kallt.
 

Väntade sedan på att min bror skulle komma hem, vi satt och pratade rätt länge om allt som hänt..
Känns så skönt att kunna prata med honom om allt.. Han finns liksom alltid där, oavsett vad.. Och han är förstående och stöttande och kan verkligen få mig att må bättre, vilket jag trodde var omöjligt i de här läget, men han lyckas alltid... Bästa människan på denna jord. Älskar dig världens bästa bror. <3
 
Här är en bild på den jag köpte idag, hihi.
 
Sött haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0